قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

آفرودیت :

ایزدبانوی عشق و زیبایی ، زن خلاق و عاشق ، شوق و هیجان ، کیمیاگر

این افراد دارای شور زندگی هستند ، زنانی خلاق و عاشق ، عاشق رنگ ، زیبایی و ست بودن هستند . 

به طور مداوم عاشق می شوند و به زندگی در مفهوم کلی آن عشق می ورزند .

به راحتی می توانند سایرین را به خود جذب کنند ، جذابیت در ذات آنهاست .

خلاقیت در وجود آنهاست .

لباس پوشیدن و آرایش کردنشان خاص خودشان است .

خانه شان پر رنگ و زیباست ، پر از چیزهای حتی غیر مفید ، ولی خیلی قشنگ .

در مدرسه و دانشگاه بیشتر از آنکه جذب درس باشند ، عاشق فعالیت فوق برنامه مثل سرود ، نمایش و ... هستند .

شرّ و شیطان و شیرین و دوست داشتنی هستند

 

ایزد بانوی ارتباط (کهن الگوی آفرودیت)

 

 

آفرودیت ایزد بانوی عشق و ارتباط ، شوق و هیجان ، کیمیاگر و خلاقیت است.

 

  افرادی که این کهن الگو در آنها حضور دارد شور و شوق زندگی در آنها موج میزند. این افراد را همیشه با شور و نشاط درونی و در تعامل با زندگی مبینید و حس میکنید و این افراد از ارتباط با انسانها لذت میبرند.

 

در مهمانی ها همیشه مرکز توجه و نـُـقـل مجلس هستند و همواره خودشان و دیگران از همنشینی با یکدیگر لذت می برند. زنان آفرودیت معمولا زنانی ساده رو ویا کم آرایش  اما جذاب و دوست داشتنی هستند که این سادگی ذره ای از جذابیت آنها کم نمی کند و حتی در بعضی موارد انسانها شیفته ی همین سادگی در کنار جذابیت او می شوند.

 

این ایزد بانو حتی در کودکی هم ،دیگران را شیفته ی خود می کند و حتی مانند دختران وزنان بالغ جنس مخالف را جذب خود می کنند. در اسطوره شناسی هم ایزد بانو آفرودیت همچون یک زن بالغ به همراه جشن و سرور و پایکوبی آسمانی و زمینی متولد شد.

 

هراااااا کـُــــش هـــــستــــــنــــــد

   یعنی هــرا در مجاورت با آفرودیت برای رابطه ی زناشویی خود احساس خطر شــدید می کند، در حالی که آفرودیت ناخواسته این حس رو به اطرافیان خود می دهد و این دیگران هستند که شیفته ی آفرودیت می شوند.

 

 انرژی و مجموعه رفتارهای آفرودیت در سه حوزه ســر،‌ احساسات و غرایز، و درون وروح فعال میباشد و افعال این فرد در تعادل و هماهنگی با این سه حوزه انجام میشود. همین مسئله باعث میشود که افراد با صفات و رفتارهای متفاوت به سمت آفرودیت مجذوب و مرتبط شوند.( با این رویکرد،) آفرودیت فردی جذاب ، بی نقص و زیبا و خلاصه END هرچی که فکرشو بکنین بنظر میاد وباعث تمایل افراد به رابطه با این فرد میشود.

 

از کسانی که شخصیت آفرودیت در آنها حضور دارد، جولیا رابرتز،الیزابت تیلور. دیانا حداد، گوگوش هستند.



 با رویکردی دیگر آفرودیت حوزه مردانه و زنانه درون خود را با اراده و انتخاب خودش مثل وولوم تلویزیون، تنظیم می کنه که باعث میشه با اطرافیان رابطه عمیق برقرار کند. این هم باعث جذابیت و به دل نشستن این فرد می شود.  این همان خاصیت کیمیاگر آفرودیت است که او می تواند از بسیاری از مردان مردتر و از بسیاری از زنان نیز زن تر بشود.برای مثال تا حدی که زنان  ودختران نیز تمایل به رابطه عاطفی و ازدواج با زن آفرودیت پیدا میکنند.

 

 

آفرودیت :

شور زندگی - همیشه با هیجان در جریان زندگی - عاشق زندگی با همه چیزاش - دغدغه رشد دارد - انتخابگر تجربیات زندگیش - روح بخشی به همه ابعاد زندگی و تجربیات - خوش سفر - خوش مزه - شیرین - خلاق و عاشق و متنوع - دوست داشتنی - دلبر - با خودش  همانطوری که هست کامل است - جذاب - همه چیز تمام - شعف - ارتباط گرا - زودجوش و خون گرم و زنده به معنای حقیقی کلمه - در لحظه - فی البداهگی در تمامی شئون زندگی - هرا نابود کن - خاص – تقلید نمی کنه و همه چیزش خاص خودشه - طبیعت دوست - رنگین - اغواگر - ارزش به خود - با بدن خودش همونجوری که هست کامله - با ذوق و هیجان بخش - آدم ها براش زود تمام میشوند ( اگر که متحول نشن و نوبه نو نشن و ثابت بمونن و ساکن باشن ) - مدیر رابطه موازی و سایر روابط - رقصنده - از همه چیز زندگیش لذت می بره - شر و شیطون - با انرژی زیاد - سرحال - نقل مجلس -  مرکز توجه -  خوش اندام - با خودش شادی می آورد - با خودش جادو داره -  ستاره درخشان - به هیچ چیز گیر نمیکند - قرمز و نارنجی - گل رز قرمز- طلای هر چیزی را دیدن و کشف کردن - مصداق عینی از دل برود ، هر آنچه از دیده برفت - برقار کننده رابطه جنسی انتخابگرانه - هارمونی - هماهنگ -  خالق مد -  فقط مدل خودش لباس میپوشه و نه شبیه هیچ کس یا بر طبق مد خاص - پیشرو - دیانا حداد - جولیا روبرت  -  گوگوش - جیگر - بالغ -  خاص - حال خوب همیشگی – دوستدار هنر  و بعضآ اگر که بخواهد و انتخابش باشد هنر مند - زیبا - خوشگل ( خوش گل ، یعنی گل سرشتش از نوع خوش است )- منحصر به فرد و شبیه به هیچ کس - وقتی هست ، هست ،  و وقتی نیست ، نیست و همه دنبالش هستند - آرس را تبدیل به هفایستوس می کند - در کنارش سایرین بی ارزشی میگیرند -  غذای من در آوردی خوشمزه فی البداهه بوسیله امکانات موجود  – انرژی تمام نشدنی -  شکلاتی که هیچ وقت دل رو نمی زنه .

آ


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 14:3 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1377
بازدید کل : 61290
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک